Add comment for this object Saját megjegyzésed:
FC Kölnt és a Crvena zvezdát kapta meg. Az olasz Milannak az Austria Wiennel, a HNK Rijekával és az AEK Athénnal kell felvennie a versenyt. Az UEFA az Európa-liga 2016–2017-es kiírásában Paul Pogbát, a Manchester United klasszisát látta a legjobbnak, a francia szupersztár kapta ezt az elismerést. A CSOPORTOK BESOROLÁSA A-CSOPORT B-CSOPORT C-CSOPORT D-CSOPORT Villarreal Dinamo Kijev Sporting Braga Milan Maccabi Tel-Aviv Young Boys Ludogorec Austria Wien Asztana Partizan Beograd Hoffenheim HNK Rijeka Slavia Praha Skënderbeu Istanbul Basaksehir AEK Athén E-CSOPORT F-CSOPORT G-CSOPORT H-CSOPORT Lyon FC Köbenhavn Viktoria Plzen Arsenal Everton Lokomotiv Moszkva FCSB BATE Boriszov Atalanta Sheriff Tiraspol Hapoel Beer-Seva 1. FC Köln Apollon Limassol Zlín Lugano Crvena zvezda I-CSOPORT J-CSOPORT K-CSOPORT L-CSOPORT Red Bull Salzburg Athletic Bilbao Lazio Zenit Marseille Hertha BSC Nice Real Sociedad Vitória Guimaraes Zorja Luhanszk Zulte Waregem Rosenborg Konyaspor Östersund Vitesse Vardar Szkopje A SORSOLÁS ELÉ A playoffkör zárása után az is eldőlt, hogy a csoportkörben öt magyar labdarúgónak szoríthatunk: Kleinheisler László (Asztana), Szalai Ádám (Hoffenheim), Korhut Mihály (Hapoel Beer-Seva), Vécsei Bálint (Lugano), Kádár Tamás (Dinamo Kijev).
), Németország (címvédő, 1. ), Brazília (2. ), Portugália (3. ), Argentína (4. ), Belgium (5. ), Lengyelország (6. ), Franciaország (7. ) 2. kalap: Spanyolország (8. ), Peru (10. ), Svájc (11. ), Anglia (12. ), Kolumbia (13. ), Mexikó (16. ), Uruguay (17. ), Horvátország (18. ) 3. kalap: Dánia (19. ), Izland (21. ), Costa Rica (22. ), Svédország (25. ), Tunézia (28. ), Egyiptom (30. ), Szenegál (32. ), Irán (34. ) 4. kalap: Szerbia (38. ), Nigéria (41. ), Ausztrália (43. ), Japán (44. ), Marokkó (48. ), Panama (49. ), Koreai Köztársaság (62. ), Szaúd-Arábia (63. ) (MTI)
Követés Villámháború - Hosszú hadjárat - Különszoba - Robotjátékos Villámháború Ár: 15 Kaland A játék 3 részből áll: Bázis sorsolás Terjeszkedés Harc 1. Bázis sorsolás A játékosok Magyarország térképén véletlenszerűen elhelyezett bázismegyét kapnak. A bázismegyék nem lehetnek egymással szomszédosak és 1000 pontot érnek. Minden bázist egy három tornyú vár jelöl a térképen. 2. Terjeszkedés A következő körben a játékosok a megmaradt üres megyékért küzdenek meg egymással. Minden körben egy tippelős kérdést teszünk fel a három játékosnak. Ezekre a kérdésekre a válasz mindig egy pozitív egész szám. A nyertes az a játékos, aki a helyes válaszhoz legközelebbi választ adja meg. Ha két válasz egyforma, akkor a gyorsabban válaszoló játékos a nyertes. A nyertes választhat két megyét, a második helyezett egyet. A játékosok a saját területeikkel szomszédos szabad megyékből választhatnak. Ha ezek elfogytak, akkor bármelyik szabad terület választható. Az így megszerzett megyék 200 pontot érnek. Ez a forduló addig tart, amíg el nem fogynak a szabad megyék.
Továbbá egy magyar edző csapata is érdekelt lesz a pénteki sorsoláson, Dárdai Pál Herthája selejtező nélkül került be a legjobb 48 együttes közé. A sorsolás szabályai nem változtak, azonos kalapban lévők, illetve egy nemzetből valók nem kerülhetnek egy kvartettbe. A csoportokból az első két helyezett jut tovább a kieséses szakaszba (ahova csatlakoznak a BL-csoportok harmadikjai), míg a harmadik és a negyedik helyezettek búcsúznak az európai kupaküzdelmektől. A playoffkör visszavágóiról ide kattintva olvashatnak bővebben, a Videoton–Partizan találkozó összefoglalóját pedig itt találják! A 2017–2018-as Európa-liga csoportkörének játéknapjai 1. forduló: szeptember 14. 2. forduló: szeptember 28. 3. forduló: október 19. 4. forduló: november 2. 5. forduló: november 23. 6. forduló: december 7. A KALAPOK A SORSOLÁSRA 1. KALAP (KOEFFICIENSEK ALAPJÁN) Arsenal (angol) Zenit (orosz) Lyon (francia) Dinamo Kijev (ukrán) Villarreal (spanyol) Athletic Bilbao (spanyol) Lazio (olasz) AC Milan (olasz) Viktoria Plzen (cseh) Red Bull Salzburg (osztrák) FC Köbenhavn (dán) Sporting Braga (portugál) 2.
3. Harc A játék ezen része 4 körből áll. Ettől a ponttól kezdve a játékosok egymás területeit próbálják meg elfoglalni. Ez a kör négy fordulóból áll, minden fordulóban minden játékosnak lehetősége nyílik egy támadásra. A támadások sorrendje az első három fordulóban véletlenszerű. Míg a támadó és a védekező játékos harcolnak egymással a harmadik játékos megfigyelőként van jelen. A támadónak és a védőnek ugyanarra a feleletválasztós kérdésre kell válaszolnia: A védő nyer, ha a támadó nem találja el a helyes választ, vagy nem válaszol a kérdésre; A támadó nyer, ha ő eltalálja a helyes választ, de a védő nem, vagy nem válaszol a kérdésre; Ha a támadó és a védő ugyancsak eltalálja a helyes választ, akkor egy tippelős kérdéssel döntjük el a csatát. Ha a támadó nyer, akkor a megyét elfoglalja. A védőtől levonjuk a megye addigi értékét, a megye új értéke 400 pont lesz, amit a támadó megkap a megye elfoglalásáért. Innentől kezdve a megye értéke ez lesz. A védő védekezési bónuszként 100 pontot kap, ha sikeresen védekezik a támadás ellen és megnyeri a kérdést.
Ezt a védekezési bónuszt a játékos legyőzésével nem lehet megszerezni. A támadásnak van két speciális esete: bázismegye támadás és bázisépítés. Bázismegye támadás: Bázismegye támadás akkor lehetséges, ha a közvetlenül mellette helyezkedő megyét is elfoglaltad. Ekkor a támadónak le kell döntenie a bázismegyén álló vár mindhárom tornyát ( Megjegyzés: így egy támadáson belül három csata van). Amennyiben a támadó veszít, a támadás befejeződik, de a ledöntött tornyokat a következő támadás során már nem kell újra ledöntenie a támadónak. Ha egy játékos bázismegyéjét elfoglalják, akkor az kiesik a játékból, a támadó pedig megkapja összes megyéjét és a megyék összértékének megfelelő pontszámot. Bázisépítés: Lehetőséged van a ledöntött tornyok felépítésére is, ilyenkor a saját bázismegyédet kell választani a támadás során. Ahhoz, hogy vissza tudd építeni a ledöntött tornyaidat még legalább egy vártoronynak állnia kell. A háború maximum 6 körből áll. A játékosok sorrendje (az igazságosság kedvéért) minden körben más.
A játék végén a pontszámok szerint van első, második és harmadik helyezett. Döntetlen nem lehetséges, mert ha a játék végén egyenlő pontszámok alakulnak ki, akkor egy tippelős kérdéssel döntünk a sorrendről. Különszobás játék Ár: 3 kaland / meghívott játékos A különszobák tét nélküli játék, beszélgetés céljára készültek, ezért itt illetlenség előzetes megbeszélés nélkül várat támadni. A különszobás játékok eredményeit a rendszer NEM veszi figyelembe az XP kiszámításakor. Az itteni meccsek ranglistás eredményeidet nem befolyásolják. A különszobás játék indításának ára 3 kaland / játékos. KIVÉVE: ha olyan játékost hívsz meg, aki még nem játszott soha Honfoglalót (Facebook belépéssel működik, Facebook barátaidat tudod meghívni ilyen módon). Készíts különszobát Kattints a START gombra a faluban Kattints a "Készíts különszobát" gombra Válaszd ki az ellenfeleidet az alábbiak szerint: Kód: Hívd meg egy barátodat egy egyedi kóddal generált különszobás játékra. A kódot elküldheted olyan barátaidnak is, akik még sosem játszottak a Honfoglalóval.